Dažniausiai užduodami klausimai
Elektrinių paspirtukų remonto klausimai, kurie dažniausiai pasiekia mus. Nerandate atsakymo į savo klausimą – paskambinkite.
1. Komunikacija
Nemokamą konsultaciją suteikiame apsilankius pas mus su savo elektrine transporto priemone. Apžiūrėję įvertinsime gedimo mąstą, pakonsultuosime ir kartu nuspresime tolimesnę eigą. Jeigu atvejis gerai žinomas ir Jūsų informacija pateikta sklandžiai – konsultacija suteikiama telefonu.
Kai tik remontas bus atliktas mes Jums pranešime skambučiu. Paliekant paspirtuką remontui mes užsirašome Jūsų telefono numerį ir pažymime transporto priemonę Jūsų įvardintais rekvizitais.
Taip, gali. Tas žmogus turės suteikti išsamią informaciją apie paspirtuką ir Jūsų paliktus rekvizitus. Taip pat Jūs turėsite patvirtinti esamą situaciją telefonu.
2. Remontas ir priežiūra
Jeigu nėra eilės, darbą galime atlikti iki 15-20 minučių. Ir padangos ir kameros keitimo procesas užtrunka lygiai tiek pat laiko ir remonto kaina yra ta pati.
Taip, būtinai pasiimkite su savimi, tokiu atveju nereikės iš mūsų papildomai pirkti dalių ir visumoje sutaupysite.
Taip, tiks. Jos papraščiausiai nėra užmontuotos ir atrodo platesnės.
Mes turime visas reikiamas dalis, kurias panaudosime remonto metu. Jeigu Jūsų paspirtukas yra su nestandartinio dydžio padangomis, susisiekite su mumis dėl platesnės informacijos.
Nesvarbu, kokį matavimo vienetą naudosite, informaciją visada rasite ant padangos/kameros. Tačiau rekomenduojame pūsti padangas šiek tiek virš rekomenduojamos normos ir visada prižiūrėti, kad slėgis nenukristu žemiau rekomendacijų.
3. Apmokėjimas
Apmokėjimas už remontą visada atliekamas po sėkmingai įvykdytų remonto darbų.
Taip, galima atsiskaityti mokėjimo kortele.
Taip, galite atsiskaityti grynaisiais pinigais.
4. Garantija
Taip, garantija suteikiama visiems atliktiems darbams. Dažnu atveju garantija suteikiama 90-čiai dienų, tačiau priklauso ir nuo atliktų darbų mąsto. Pavyzdžiui padangos keitimo atveju garantija suteikiama 30-čiai dienų. Jeigu gedimas atsiranda dėl kliento kaltės. Pvz. – akivaizdus užvažiavimas ant vinies ar stiklo yra laikoma kliento atsakomybe. Tokiu atveju garantija negalioja.
Taip, garantija yra suteikiama naudojamoms paspirtukų dalims atliekant remontą. Garantijos laikotarpis priklauso nuo pakeistos dalies ir teirautis reikėtų individualiai.
Taip, bendradarbiaujame su daugeliu žinomų įmonių Lietuvoje. Dėl platesnės informacijos teirautis elektroniniu paštu arba telefonu.